آرشیو وبلاگ

02بهمن
مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ نخستین همایش روابط‌عمومی الکترونیک- قسمت دوم

مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ نخستین همایش روابط‌عمومی الکترونیک- قسمت دوم

نخستین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از استادان، کارشناسان، مدیران روابط‌عمومی و دانشجویان در روزهای ۱۱ و ۱۲ مهرماه ۱۳۸۴ در مرکز همایش‌های مؤسسه اطلاعات برگزار شد. در این همایش ۲۰ نفر از استادان و صاحب‌نظران عرصه روابط‌عمومی به ارائه مقاله و بحث و بررسی پیرامون روابط‌عمومی الکترونیک پرداختند. در نخستین […]

01بهمن
مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ نخستین همایش روابط‌عمومی الکترونیک- قسمت اول

مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ نخستین همایش روابط‌عمومی الکترونیک- قسمت اول

نخستین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از استادان، کارشناسان، مدیران روابط‌عمومی و دانشجویان در روزهای ۱۱ و ۱۲ مهرماه ۱۳۸۴ در مرکز همایش‌های مؤسسه اطلاعات برگزار شد. در این همایش ۲۰ نفر از استادان و صاحب‌نظران عرصه روابط‌عمومی به ارائه مقاله و بحث و بررسی پیرامون روابط‌عمومی الکترونیک پرداختند. در نخستین […]

09دی
خالص‌سازان و حضور همیشگی در تاریخ

خالص‌سازان و حضور همیشگی در تاریخ

در ادامه سلسله گفت‌وگوهای امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسئول ماهنامه‌‌ی مدیریت ارتباطات، با اصحاب نظر و مدیران فرهنگی درباره‌‌ی گفت‌وگو، نوبت به حسین انتظامی، مدیر فرهنگی رسیده است. او در بخشی از گفت‌وگو به خالص‌سازان اشاره می‌کند؛ ◽️ خالص‌سازی و خالص‌سازان، کشف امروز و دیروز نیستند و همیشه‌‌ی تاریخ بوده‌اند. اصولاً نوعی تصلب و جهل و خشونت […]

09دی
بخشی از گفت‌وگوی امیرعباس تقی‌پور، مدیر مسؤول ماهنامهٔ مدیریت ارتباطات با دکتر حسن نمکدوست، استاد علوم ارتباطات دربارهٔ گفت‌وگو

بخشی از گفت‌وگوی امیرعباس تقی‌پور، مدیر مسؤول ماهنامهٔ مدیریت ارتباطات با دکتر حسن نمکدوست، استاد علوم ارتباطات دربارهٔ گفت‌وگو

▪️گفت‌وگو اشکال مختلفی دارد. گفت‌وگوها همیشه الزاماً به هدف خاصی منتج نمی‌شوند. مثلاً یک نوع از آن گفت‌وگوی صحبت‌گشایانه است. مارک تواین می‌گوید «بسیاری از عشق‌ها با صحبت دربارۀ آسمان و هوا آغاز می‌شود». ▪️اما برخی از گفت‌وگوها غایتی را دنبال می‌کنند که این غایت می‌تواند شناخت عمیق‌تر یا در سطوح بالاتر، تفاهم باشد. تفاهم […]

02خرداد
«راستی» آرمان متعالی در روابط عمومی است

«راستی» آرمان متعالی در روابط عمومی است

خانواده روابط عمومی شهرداری تبریز، از راستی می گویند جز از راستی هیچ دم برنیار… همزمان با هفته ارتباطات، روابط عمومی شهرداری تبریز، از “راستی” به عنوان آرمان متعالی خود در حیطه کاری می‌گویند.

01فروردین
پیام نوروزی رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو ایران

پیام نوروزی رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو ایران

پیام نوروزی سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو ایران و رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۲

22اسفند
مروری بر پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

مروری بر پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

پانزدهمین همایش روابط‎ عمومی الکترونیک با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران برگزار شد.

23بهمن
مدیریت ابزارها و فناوری‌های نوین باعث افزایش بهره‌وری فعالیت‌های روابط‌عمومی می‌شود

مدیریت ابزارها و فناوری‌های نوین باعث افزایش بهره‌وری فعالیت‌های روابط‌عمومی می‌شود

به گزارش ماآنلاین، رضا کریمی رئیس روابط‌عمومی و تبلیغات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان معتقد است مدیریت ابزارها و فناوری‌های نوین، موجب افزایش بهره‌وری و کارآیی هر چه بیشتر فعالیت‌های روابط‌عمومی خواهد شد. پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» ۲۴بهمن ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. به‌منظور […]

16بهمن
مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

به بهانه در پیش بودن پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک ششمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با حضور رضا تقی‌پور، وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمع کثیری از استادان، مدیران، کارشناسان روابط‌عمومی و با پیام رئیس انجمن جهانی روابط‌عمومی، روز ۳۱اردیبهشت‌ماه۱۳۹۰ در هتل المپیک […]

08بهمن
مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک

مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک

به بهانه در پیش بودن پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک پنجمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید، مدیران و کارشناسان حوزه‌های روابط‌عمومی و ارتباطات در تاریخ ۲۹ اردیبهشتماه ۱۳۸۹ در هتل المپیک تهران و با موضوع اصلی «روابط‌عمومی الکترونیک؛ […]

02بهمن
مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک

مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک

به بهانه در پیش بودن پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک همزمان با ۲۷اردیبهشت۱۳۸۸، روز روابط‌عمومی، چهارمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع «روابط‌عمومی الکترونیک در جامعه اطلاعاتی» با حضور ۵۰۰نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های سراسر کشور برگزار شد. از میان مسئولان ارشد کشور، […]

27دی
مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ سومین همایش روابط عمومی الکترونیک

مروری بر تاریخ روابط عمومی ایران؛ سومین همایش روابط عمومی الکترونیک

سومین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در روز ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۷ و با پیام مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در هتل المپیک تهران برگزار شد. در مراسم اختتامیه این همایش از #سعیدرضاعاملی به‌عنوان استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک  تجلیل و قدردانی شد.   پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» ۲۴ […]