18
همزمان با چهارمین روز از هفته روابط‌عمومی و روز جهانی موزه‌

«ارتباطات و روابط‌عمومی» متعلق به مردم است

  • کد خبر : 5327
«ارتباطات و روابط‌عمومی» متعلق به مردم است
جمعی از اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی و روئسای دپارتمان‌های باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران همزمان با چهارمین روز از هفته روابط‌عمومی و روز جهانی موزه‌ها از موزه بانک سپه بازدید کردند.

به گزارش ما آنلاین، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان‌، رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی در بازدید از موزه بانک سپه، ضمن تبریک هفته روابط‌عمومی و روز جهانی موزه بیان کرد:  ارتباطات و روابط‌عمومی متعلق به همه مردم است و ما فقط از طرف مردم مسئولیت داریم تا وظایف ویژه‌ای برایشان انجام دهیم.

او با اشاره به روز جهانی موزه‌ و دعوت بانک سپه برای بازدید از موزه این بانک بیان کرد: آثاری که در موزه‌ها قرار می‌گیرد ثروت و تاریخ ما است. بازدید از موزه‌ها می‌تواند نتایج مثبت بسیاری به همراه داشته باشد و به فهم تاریخی ما کمک کند تا بدانیم پیشینیان ما چه می‌کردند و چه دانشی داشتند.

وی در پایان صحبت‌های خود به برگزاری همایش روابط عمومی و صنعت در مردادماه امسال نیز اشاره کرد و گفت: امروزه همه از روابط‌‌عمومی دیجیتال و لزوم پیشرفت روابط‌عمومی‌‍‌ها صحبت می‌کنند اما این نکته یادمان نرود که هنوز به چشم می‌خورند افرادی که رفتارهای حرفه‌ای یک روابط‌عمومی سنتی را هم ندارند و آنها را تقویت نکرده‌اند.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=5327

    ثبت دیدگاه