15
رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت:

رهبری رسانه و افکارعمومی برای ارتباط با ذی‌نفعان امر مهمی است

  • کد خبر : 4417
رهبری رسانه و افکارعمومی برای ارتباط با ذی‌نفعان امر مهمی است
رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در جلسه‌ای با تعدادی از اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، بیان کرد: سبک رهبری روابط‌عمومی و رسانه برای ارتباط با ذی‌نفعان بسیار مهم است. ما رهبران افکار عمومی را در مواجه مستقیم با صنعت قرار داده‌ایم زیرا تصویرسازی درست از وزارت صمت برای لایه رهبران افکار عمومی اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از دبیرخانه دایمی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، جلسه‌ای با حضور رئیس و تعدادی از اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت در ساختمان این وزارت‌خانه برگزار شد.

در این دیدار حسین زاده‌قشمی با تاکید بر اینکه “مدل تعالی سازمان را در درون این وزارتخانه پیگیری می‌کنیم”، بیان کرد: روزمرگی آفت بسیار بزرگی است از همین رو رویکرد ما پدافندی و آفندی است و بر همین اساس تمام فعالیت‌ها و رویدادها را بر مبنای جهاد تبیین، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت به تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در این وزارتخانه با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف صنعتی و معدنی کشور اشاره کرد و گفت: در چارچوب اقدامات طراحی شده برای فعالیت قرارگاه جهاد تبیین در وزارت صمت، ایجاد گفتمان با هدف ایجاد فکر و مطالبه عمومی، تشکیل کارگروه برای ارتباط مستقیم با فعالان اقتصادی، تقویت ارتباطات مردمی، امید بخشی به لایه‌های مختلف اجتماع و حضور بی‌واسطه در بین مردم در دستور کار قرار دارد.

او ادامه داد: مدتی پیش همایش پیشگامان پیشرفت ایران با حضور همه همکاران روابط‌عمومی این وزارتخانه در سراسر کشور با هدف بیان تجربه مدیران روابط‌عمومی برگزار شد.

رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه “رهبری رسانه امر مهمی است” افزود: سبک رهبری روابط‌عمومی و رسانه برای ارتباط با ذی‌نفعان بسیار مهم است. از طرفی دیگر ما رهبران افکار عمومی را در مواجه مستقیم با صنعت قرار داده‌ایم زیرا که تصویرسازی درست از وزارت صمت برای لایه رهبران افکار عمومی برای ما مهم است.

حسین زاده‌قشمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: سطح روابط‌عمومی‌ها در استان‌ها ثابت است و یک دست هستند اما باید برای تربیت نیروی انسانی در سطح استانی اقدامات جدی انجام شود. در واقع ما فقر نیروی انسانی در روابط‌عمومی داریم.

وی در پایان بیان کرد: ارتباط با دانشگاه موضوع بسیار مهمی است، زیرا گروه‌های مختلف دانشگاهی می‌توانند روابط‌عمومی‌ها را از روزمرگی خارج کرده و موجب ارتقا آنها شوند.

در ادامه این جلسه، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی، با تاکید بر اینکه ارزیابی روابط‌عمومی‌ها امر مهمی است، اظهار کرد: استادان حوزه روابط‌عمومی نقش ارزیابان ارشد را دارند و می‌توانند تاثیر بسازی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها داشته باشند. در این میان توجه رهبران افکار عمومی نیز بسیار حائز اهمیت و امری فوق‌العاده مهم است.

سپس امیرعباس تقی‌پور، عضو شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی ضمن تشریح سابقه فعالیت‌ هفته روابط‌عمومی در طول ۹سال گذشته، خواستار حمایت وزارت صمت و سازمان‌ها و موسسات وابسته برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد در سال ۱۴۰۱ شد.

در این دیدار، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاستگذاری و امیرعباس تقی‌پور عضو شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی، بهنام تقی‌پور دبیر هفته روابط‌عمومی حضور داشتند.

دهمین هفته روابط‌عمومی از تاریخ ۲۵ الی ۳۱اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=4417
  • نویسنده : یگانه قاسمی
  • منبع : دبیرخانه دایمی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی

ثبت دیدگاه