11

زبان بدن سیاستمداران

  • کد خبر : 3288
زبان بدن سیاستمداران
نوع نگاه سیاستمداران و افراد، نمایان‌ترین مشخصه ارتباط زبان بدن آنهاست و به همین خاطر شناخت انواع نگاه‌ها و معنای آنها می‌تواند نه تنها به سیاستمداران بلکه به هر فردی در هر محیطی کمک کند.

به گزارش ما آنلاین،گاهی وقت‌ها یک نوع نگاه کار یک جمله و یک مفهوم را به تنهایی انجام می‌دهد. در روابط اجتماعی خود بارها از انواع نگاه‌ها سخن گفته‌ایم اما شاید تاکنون به‌طور جدی در مورد آنها تأمل نکرده‌ایم یا سعی نکردیم به‌طور ارادی آنها را به‌کار ببریم؛ نگاه رمزآلود، نگاه کنجکاوانه، نگاه شهوت‌آلود، نگاه عاشقانه، نگاه ترس‌برانگیز، نگاه سرد، نگاه پرسشگر، نگاه شکاکانه، نگاه ملتمسانه، نگاه خشمگینانه، نگاه نافذ، نگاه مهربان و…. برای تبدیل شدن به سیاستمدار و همچنین همسر، دوست، مدیر و استادی نافذ، در روابط خود لازم است انواع نگاه را بشناسیم و قدرت شناخت و کاربرد آنها را در درون خود تقویت کنیم.

♦️ بازتاب کلیه فرآیندهای ذهنی را می‌توان به‌طور مستقیم در نوع نگاه مشاهده کرد. کسانی که مدت‌ها با هم زندگی می‌کنند یا روابط عاطفی نزدیکی با هم دارند نیز می‌توانند به راحتی با زبان نگاه با هم ارتباط برقرار کنند.

♦️ تحقیقاتی که در حوزه اعصاب و زبان‌شناسی انجام شده، نشان می‌دهد که نگاه نسبت به تفکرات مختلف ذهنی از خود واکنش‌های متفاوت نشان می‌دهد.

در این مطلب برخی نگاه‌های مهم که بیشترین کاربرد را در مذکرات سیاسی و زندگی روزمره دارد، را به‌طور مختصر توضیح می‌دهیم.

برای مطالعه متن کامل به آدرس ذیل مراجعه فرمایید : http://www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=6154&Number=16&Appendix=0

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=3288

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.