9
گفت‌وگو با امیر عباس تقی‌پور در برنامه رادیویی ورزش و هنر هشتم

رابطه روابط عمومی و مخاطب

  • کد خبر : 3084
رابطه روابط عمومی و مخاطب
روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌های مختلف باید آموزش ببینند. در همین راستا تنوع‌رسانه‌ای ایجاد شده در جامعه امروز را براى پاسخگویى به نیازهاى مخاطب متنوع باید یک فرصت بدانیم. مخاطب، رسانه خود را انتخاب می‌کند.

به گزارش ما آنلاین، روابط‌عمومی هوشمند، روابط‌عمومی است که بتواند نیاز مخاطب و رسانه مورد نظرش را شناسایی کند و پیامش را در غالب همین تنوع رسانه‌ای به مخاطب خود برساند و در ادامه #بازخورد را از مخاطب دریافت کند چراکه #ارتباطات یک‌طرفه در روابط‌عمومی بی‌معنا است.
آینده روابط‌عمومی را بسیار خوب می‌بینم به این دلیل که هم ابزار ارتباطی به خوبی بین مردم توسعه یافته است و هم روابط‌عمومی‌های ما اجبار و الزام دارند که به نیازها و خواسته‌های مردم در سازمان‌ها پاسخ دهند. ما در آینده, #روابط_عمومی_پویا خواهیم داشت به شرط آنکه در یک درگیری و چالشی سازنده با مخاطب خود باشد و نیازهای متغیر مخاطب را به موقع دریابد. این درگیری و کشمکش می‌تواند #سازمان را زنده نگه دارد و در نتیجه منجر به ارتقاء و تکامل سازمان شود.
مسؤولیتی بسیار سنگین بر دوش #کارگزاران روابط‌عمومی است. کارگزاران روابط‌عمومی باید بدانند شغلی را با حساسیت بسیار بالایی انتخاب کرده‌اند. اگر در امور روابط‌عمومی دقت نکنند و تجربه کافی در مواجهه با پدیده‌ها نداشته باشند و آموزش را جدی نگیرند، نمی‌توانند مخاطب خود را به هدف اصلی برسانند و در نتیجه مخاطب سازمان را از دست خواهند داد.

منبع: گفت‌وگو با امیر عباس تقی‌پور در برنامه رادیویی ورزش و هنر هشتم با نگاهی به روابط‌عمومی‌های الکترونیک، ٢۴ اسفند٩۴

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=3084
  • منبع : روابط‌عمومی‌های الکترونیک

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.