به گزارش ما آنلاین، روابطعمومی هوشمند، روابطعمومی است که بتواند نیاز مخاطب و رسانه مورد نظرش را شناسایی کند و پیامش را در غالب همین تنوع رسانهای به مخاطب خود برساند و در ادامه #بازخورد را از مخاطب دریافت کند چراکه #ارتباطات یکطرفه در روابطعمومی بیمعنا است.
آینده روابطعمومی را بسیار خوب میبینم به این دلیل که هم ابزار ارتباطی به خوبی بین مردم توسعه یافته است و هم روابطعمومیهای ما اجبار و الزام دارند که به نیازها و خواستههای مردم در سازمانها پاسخ دهند. ما در آینده, #روابط_عمومی_پویا خواهیم داشت به شرط آنکه در یک درگیری و چالشی سازنده با مخاطب خود باشد و نیازهای متغیر مخاطب را به موقع دریابد. این درگیری و کشمکش میتواند #سازمان را زنده نگه دارد و در نتیجه منجر به ارتقاء و تکامل سازمان شود.
مسؤولیتی بسیار سنگین بر دوش #کارگزاران روابطعمومی است. کارگزاران روابطعمومی باید بدانند شغلی را با حساسیت بسیار بالایی انتخاب کردهاند. اگر در امور روابطعمومی دقت نکنند و تجربه کافی در مواجهه با پدیدهها نداشته باشند و آموزش را جدی نگیرند، نمیتوانند مخاطب خود را به هدف اصلی برسانند و در نتیجه مخاطب سازمان را از دست خواهند داد.
منبع: گفتوگو با امیر عباس تقیپور در برنامه رادیویی ورزش و هنر هشتم با نگاهی به روابطعمومیهای الکترونیک، ٢۴ اسفند٩۴