12

دکتر بروجردی به حق مایه افتخار و مباهات جامعه زنان هستند

  • کد خبر : 6292
دکتر بروجردی به حق مایه افتخار و مباهات جامعه زنان هستند
به مناسبت برگزاری مراسم تقدیر از تلاش‌های علمی و اجرایی دکتر مهدخت بروجردی در نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، دکتر شهناز هاشمی در یادداشتی به بیان خصوصیت‌های اخلاقی و حرفه‌ای ایشان پرداخته است.

به گزارش ما آنلاین، متن کامل این یادداشت به شرح زیر است؛
در جامعه‌ای که زنان برای نشان دادن لیاقت خود مجبورند چندین برابر مردان فعالیت کنند تا شاید جایگاهی بیابند ایشان الگوی خوبی برای دختران ما هستند که چگونه یک زن می‌تواند در جامعه سنتی با الگوهای کلیشه‌ای هم یک زن موفق در عرصه اجتماع، در نقش استاد و هم همسر و مادری شایسته باشد. ایشان برای رسیدن به این موفقیت، تلاشی مضاعف و مداوم داشت تا عقب‌ماندگی که زنان به‌طور تاریخی در جامعه داشتند را جبران کنند. در جامعه سنتی، زنان باید مدام در حال اثبات خود و توانایی‌های‌شان باشند تا شاید در شرایط نابرابر، سهمی به آنها در مسئولیت‌های اجتماعی داده شود. کسب مسئولیت مدیرکل روابط‌عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری فرآیند ساده‌ای در فرهنگ مردسالاری نیست که ایشان موفق به دریافت چنین پستی شده‌اند.
دکتر بروجردی استاد فرهیخته‌ای است که شخصیت انسانی‌اش از شخصیت علمی‌اش پیشی گرفته و همیشه این دو ویژگی ایشان در ذهنم متبادر می‌شود؛
۱. عشق و محبتی که در ذات و وجودشان نهادینه است قطعا ریشه در تربیت و فرهنگ خانوادگی دارد و آثار این عشق در کردار و اعمال ایشان متبلور است، همتی که درگشایش کارهای دیگران دارند، بلند نظری که نسبت به پیشرفت افراد دارند. زبان و گفتار نیکی که نسبت به دیگران دارند و همیشه دانشجویان، همکاران، دوستان و آشنایان را به‌خوبی یاد می‌کنند.
۲. مسئولیت‌پذیری در قبال تعهدات و وظایفی که به عهده‌شان گذاشته می شود. ایشان درهمه سمت‌ها علی‌الخصوص مدیرکلی روابط‌عمومی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و همچنین معاونت پژوهشی دانشگاه جامع با مسئولیت‌پذیری خود احساس اعتماد بین افراد ایجاد می‌کردند و نشان دادند که در همه سمت‌های اجرایی اهل تعامل بودند نه اهل معامله.
خانم دکتربروجردی خوشحالم که زحمات و تلاش‌های شما در جامعه روابط عمومی دیده شد و به درستی از شما تجلیل می‌شود.
امید است حال که رسماً از عرصه فعالیت کنار رفته‌اید فرصت بیشتری پیدا کنید و دانشجویان و دانش‌پژوهشان را از تجربه، علم و اخلاق نیکو خودتان محروم نساخته و در کلاس‌های درس آموخته‌هایتان را منتقل کنید.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=6292

    ثبت دیدگاه