14

تودیع و معارفه مدیریت روابط‌عمومی بیمه ملت برگزار شد

  • کد خبر : 6945
تودیع و معارفه مدیریت روابط‌عمومی بیمه ملت برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی بیمه ملت با حضور سرپرست مدیریت عامل و عضوی از هیات مدیره برگزار شد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مراسم تودیع و تکریم ملیحه سادات حسینی مدیر سابق روابط عمومی بیمه ملت و معارفه دکتر وحید قربانی به عنوان سرپرست مدیریت جدید این روابط عمومی با حضور داود قاسم‌پور، سرپرست مدیریت عامل و مهدی کشاورز، عضو هیئت مدیره، برگزار شد.

در این مراسم قاسم پور با تاکید بر اینکه اساس و بنیان روابط عمومی به عنوان ویترین سازمان است، از زحمات حسینی قدردانی و بیان کرد: در راستای استراتژی‌های ارتباطی و تبلیغاتی جدید شرکت با معرفی دکتر قربانی به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی بیمه ملت، امید است مسیر موفقی که روابط عمومی طی می‌کرد ضمن ارتباط هرچه بیشتر با رسانه‌ها ادامه یابد و شاهد موفقیت‌های آتی شرکت با تلاش مستمر همکاران روابط عمومی باشیم.

وی همچنین بر رعایت اخلاق در عرصه خبر رسانی و رسانه تاکید و خاطرنشان کرد: اخلاق از صدر اسلام با سیره‌ای که از پیامبر گرامی حضرت ختمی مرتبت سراغ داریم جاری بوده و باید بر همین اساس و الگو پیش برویم.

وحید قربانی دانشجوی رشته مدیریت رسانه در مقطع دکتری و تا پیش از این، مدیریت واحد ارتباطات و حوزه ریاست شرکت عصرامین کارآفرین را بر عهده داشته است.

قربانی پیش از این، مدیریت ارتباطات و حوزه ریاست شرکت نفت ایرانول، گروه صنعتی بارز، شرکت گسترش الکترونیک تدبیر ایران، مدیریت ارتباطات و حوزه ریاست شرکت بورسی “مبین وان کیش”، مدیریت ارتباطات شرکت شمسا و عضویت انجمن متخصصان روابط عمومی کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

 

متن کامل حکم سرپرست مدیریت جدید روابط عمومی شرکت بیمه ملت به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای وحید قربانی

با سلام

با عنایت به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان «سر‌پرست مدیریت روابط عمومی» منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از منابع و ظرفیت‌های موجود و ارتباط موثر با معاونان و مدیران ستادی، همچنین تعامل سازنده با اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها، جراید و فضای مجازی نسبت به انعکاس مطلوب و صحیح رویدادهای شرکت شاهد شکوفایی، بالندگی و پویایی  روابط عمومی باشیم.

امیدوارم تمامی توان خود را در راستای معرفی و تبلیغ شایسته بیمه ملت و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، خدمات و دستاوردهای شرکت به کار بندید و زمینه‌های ارتقای «نشان بیمه ملت» را فراهم آورید.

سربلندی و موفقیت روز افزون شما را در انجام امور محوله از ایزد منان خواستارم.

داوود قاسم پور

سرپرست و عضو هیات مدیره»

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=6945

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه