8

تشکیل دپارتمان جوانان باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران

  • کد خبر : 5388
تشکیل دپارتمان جوانان باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران
رئیس‌کل و دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران با صدور حکمی رئیس دپارتمان‌ جوانان این باشگاه را با هدف ارتقا دانش، مهارت و تربیت نیروی متخصص در حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی منصوب کردند.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از روابط‌عمومی باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران، در جلسه‌ای که همزمان با آخرین روز از هفته روابط‌عمومی در گروه صنعتی آذین خودرو برگزار شد، با صدور حکمی محمدرضا پارسیان به عنوان رئیس دپارتمان جوانان باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران معرفی و منصوب شد.

رئیس‌کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران درباره تشکیل این دپارتمان توضیح داد: محورهای اصلی فعالیت «باشگاه‌ مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران» حوزه‌های رسانه، روابط‌عمومی، تبلیغات، بازاریابی و جامعه اطلاعاتی است به همین دلیل در مرحله نخست پنج دپارتمان کار خود را آغاز کردند و در گام بعدی باتوجه به نیازسنجی و مشورت‌ با کارشناسان، تصمیم بر آن شد تا دپارتمان جوانان نیز به این باشگاه اضافه شود.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با انگیزه ارتقای سطح دانش و بینش عمومی و اعتلای آموزش علم مدیریت ارتباطات، بنا است تا در دپارتمان جوانان علاوه بر پرداختن به موضوعات مرتبط با جوانان، به طور ویژه از حضور و دانش و تخصص زنان نیز در بخش‌های مختلف بهره برده شود.

در بخشی از حکم محمدرضا پارسیان آمده است:

«باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران که با انگیزه ارتقای سطح دانش و بینش عمومی و اعتلای آموزش، علم و اشاعه علوم ارتباطی تشکیل شده، در تلاش است تا با ایجاد دپارتمان‌های تخصصی در حوزه‌ فعالیت‌‎های این باشگاه، با استفاده از تجربه‌ها و بکارگیری دانش استادان، متخصصان و فعالان این حوزه گامی موثر در جهت اعتلای جایگاه دانش مدیریت ارتباطات بردارد.

بدین منظور و در راستای تقویت فعالیت‌های باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران و با توجه به حسن سابقه و تجربیات ارزنده جناب‌عالی در این عرصه، به موجب این حکم به عنوان رئیس دپارتمان جوانان این باشگاه منصوب می‌شوید.

امید است تا با استفاده از توانایی‌های فردی و بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود، علاوه بر مدیریت این دپارتمان، نسبت به ارتقای جایگاه دانش مدیریت ارتباطات اقدام نمایید. همواره موفق و مؤید باشید.»

لازم به ذکر است، امیرعباس تقی‌پور دبیرکل، بهنام تقی‌پور قائم‌مقام، منصور ساعی رئیس دپارتمان علم و فناوری، مونا رحمانی رئیس دپارتمان کسب و کار، محمد تهرانی‌نصر رئیس دپارتمان امور صنفی و رفاهی، بهروز تقی‌پور رئیس دپارتمان اجرایی و هماهنگی، امیرعلی خلج رئیس دپارتمان امور بین‌الملل و یگانه قاسمی روابط‌عمومی باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران را برعهده دارند.

علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌های ارتباطی برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با این باشگاه می‌توانند با شماره  ۰۲۱۸۸۳۵۶۳۲۲  یا ۰۹۲۱۶۳۲۸۱۹۸ تماس بگیرید.

‌باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران و شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی این انتصاب را تبریک گفته و موفقیت و سربلندی را در این مسئولیت برای ایشان آرزومند است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=5388

    ثبت دیدگاه