17

انتصاب مدیر روابط‌عمومی و سرپرست ناحیه دو شهرداری منطقه ۲۱

  • کد خبر : 4770
انتصاب مدیر روابط‌عمومی و سرپرست ناحیه دو شهرداری منطقه ۲۱
با حضور شهردار منطقه ۲۱، آئین تکریم و معارفه مدیر روابط‌عمومی و سرپرست شهرداری ناحیه دو این منطقه برگزار شد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: هر آنچه از اقدامات و برنامه های در دست انجام معاونت های این منطقه جامه عمل می پوشد، وظیفه اطلاع رسانی عمومی و انتشار آن بر عهده روابط عمومی است.

کاشانی پور اظهار داشت: مجموعه ای منسجم و یکپارچه است که ضرورت هم افزایی و همفکری با یکدیگر در بین آنان معنا داشته باشد. اداراتی که حوزه های عملکردی آنها دارای هم پوشانی است، می بایست با همدلی و یکرنگی در مسیر تحقق کارهای پیش رو همگام شوند. بهره‌گیری از ظرفیت های برون سازمانی نیز در همین راستا راهگشا است.

وی تاکید کرد: برقراری ارتباط دوسویه با شهروندان می بایست از مهم‌ترین ترین اولویت های روابط عمومی منطقه ۲۱ باشد تا شکل ارتباطی مردم با مجموعه مدیریت شهری به صورت چهره به چهره و تعاملی باشد.

شهردار منطقه ۲۱ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب سرپرست ناحیه ۲ این منطقه افزود: انجام وظیفه در حوزه ناحیه، دارای حساسیت های خاص خود است. در ناحیه دو این منطقه مجمتع بهاران جزء اولویت های رسیدگی است که امیدوارم با مدیریت جدید و تازه نفس، اتفاقات خوبی در راه باشد.

کاشانی پور یادآور شد: همراهی معاونین و مدیران ارشد شهری منطقه ۲۱ با شهرداران نواحی از جمله مواردی است که می‌بایست مدنظر قرار گیرد تا در سایه این تعامل سازنده، مسائل و معضلات مردم به بهترین شیوه ممکن و با سرعتی مطلوب برطرف شود.

لازم به ذکر است؛ طی این جلسه محمدرضا پارسیان به عنوان رئیس جدید اداره روابط عمومی منطقه ۲۱ معرفی و از زحمات طاهره عیدی زاده رئیس پیشین این اداره تجلیل شد. همچنین مجید شمسه به عنوان سرپرست جدید ناحیه دو معرفی و از تلاش های ایرج مرشدلو شهردار پیشین این ناحیه تقدیر به عمل آمد.

‌باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران و شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی این انتصاب را تبریک گفته و موفقیت و سربلندی را در این مسئولیت برای ایشان آرزومند است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=4770

    ثبت دیدگاه