15

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

  • کد خبر : 7132
انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس
علیداد واحدی به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس منصوب شد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، با حکم علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، «علیداد واحدی» به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل و بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان منصوب شد.

در حکم انتصاب وی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل» شرکت نفت ستاره خلیج فارس منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از توان و دانش علمی و فنی، استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات موجود و برقراری ارتباطات مؤثر و همکاری سازنده با مخاطبان، در تحقق اهداف و مأموریت‌های مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل خاصه در موارد ذیل، تلاش و اهتمام ویژه‌ای معمول فرمایید:

۱. برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای فعالیت‌های مربوط به امور فرهنگی و اجتماعی، انتشارات و تبلیغات، ارتباطات و رسانه و به روز رسانی تارنمای شرکت

۲. هماهنگی و پیگیری امور تشریفات شرکت در چارچوب برنامه‌های مصوب

۳. تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات منتشره توسط رسانه‌های عمومی در ارتباط با فعالیت‌های شرکت و تهیه پاسخ و جوابیه لازم

۴. شناسایی زمینه همکاری و برقراری ارتباطات و توسعه تعاملات تخصصی در سطح بین‌المللی با هماهنگی مدیریت عامل و سازمان‌های ذی‌ربط و تهیه گزارشات لازم

۵. برپایی نمایشگاه‌ها، تهیه و توزیع بروشورها و جایگاه و تبیین جایگاه شرکت

سابقه فعالیت:

واحدی فعال فرهنگی، مذهبی و رسانه‌ای استان هرمزگان است که پیش از این قریب به ۱۰ سال در واحد فرهنگی روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس عهده‌دار مسئولیت بوده است.

وی مدیریت دارالقرآن بسیج کارگری سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، فرماندهی پایگاه بسیج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس، مسئول فرهنگی جامعه اسلامی کارگران استان هرمزگان، نماینده امور ایثارگران در شرکت نفت ستاره خلیج فارس، عضویت در شورای امر به معروف و نهی از منکر پالایشگاه ستاره خلیج فارس، عضویت در شورای فرهنگی پالایشگاه ستاره خلیج فارس و … را نیز در کارنامه دارد.

واحدی همچنین از مجریان استان و قاریان برتر آستان قدس رضوی و رسانه ملی است که دارای عناوین و رتبه‌های مختلف در این زمینه است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=7132

    ثبت دیدگاه