13

انتصاب مدیر روابط‌عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران

  • کد خبر : 5598
انتصاب مدیر روابط‌عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران
با حکم حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، علی اسماعیل زاده به عنوان مدیر روابط عمومی این معاونت منصوب شد.

به گزارش ما آنلاین، در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می رود با بهره گیری از توانایی های فردی، سازمانی و به کار گیری همه ظرفیت های موجود در سطح مناطق ۲۲ گانه، در موارد اطلاع رسانی و پوشش اخبار موثر به صورت گسترده و مدیریت استراتژیک روابط عمومی در حوزه معاونت، اتکا به اسناد بالادستی و بهره گیری از پیوست رسانه ای در برنامه ها و پروژه های مناطق ۲۲ گانه، استفاده از ظرفیت مناطق و تعامل با مرکز ارتباطات و امور بین الملل، افکار سنجی و ارزیابی جهت شناسایی مطالبات شهروندان و تعامل و ارتباط مناسب با اصحاب رسانه در اولویت برنامه ها قرار گیرد.»

علی اسماعیل زاده، دانشجوی دکتری علوم ارتباطات و کارمند رسمی شهرداری تهران با ۱۷ سال سابقه فعالیت در حوزه روابط عمومی های شهرداری تهران به ترتیب در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مدیریت روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، جانشین دبیر ستاد گردشگری شهرداری تهران و مدیریت روابط عمومی شهرداری منطقه ١١ را در کارنامه خود دارد.

وی تاکنون رتبه اول روابط عمومی های برتر شهرداری تهران در دومین همایش ارتباطی شهری تهران ۱۴۰۰، جایزه جهانی خشت طلایی تهران ۹۸، رتبه اول روابط عمومی های شهرداری تهران بین سال های ۹۴ تا ۹۸، رتبه اول منتخب یکصد متخصص روابط عمومی های شهرداری تهران،  مدیر نمونه شهرداری تهران در جشنواره کشوری شهید رجایی، مدیر نمونه شهرداری منطقه ۱۱ و سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی، جایزه تهران در پروژه برگزیده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و طرح برتر جایزه جهانی خشت طلایی تهران ۹۴ را کسب کرده است.

همچنین اسماعیل زاده مدرک MBA مدیریت تخصصی روابط عمومی و ارتباطات دانشگاه تهران و گرید برتر گواهینامه اروپایی مهارت شغلی مدیر روابط عمومی  ESCO از دانشگاه MGUN پاریس را دارا ست.

از تالیفات وی می توان تالیف کتاب اماکن و ابنیه منطقه ۱۱ شهرداری تهران، مقالات مدیریت نوین با ابزارهای هوشمند، کمپین های فراگیر گردشگری، توسعه گردشگری شهر تهران مبتنی بر روابط عمومی شبکه ای با افزایش سرمایه اجتماعی، نقش ابزارهای الکترونیک در روابط عمومی الکترونیک، توسعه گردشگری سبز در کلان شهر تهران مبتنی بر روابط عمومی شبکه ای، نقش تبلیغات آنلاین در حفظ محیط زیست شهر تهران را نام برد.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=5598
  • منبع : شهرداری تهران

ثبت دیدگاه