15

اعلام نتایج داوری مقالات نهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت

  • کد خبر : 6225
اعلام نتایج داوری مقالات نهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت
کمیته داوری نهمین کنفرانس روابط ‌عمومی و صنعت نتایج بررسی مقالات ارسالی به دبیرخانه این کنفرانس را اعلام کرد.

به گزارش ما آنلاین، به نقل از دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی، اعضای هیئت داوران نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت پس از ارزیابی مقالات فراخوانی از نظر شاخص‌های علمی، روش‌شناسی، مساله‌محوری و نوآوری و همچنین میزان انطباق با محورهای همایش اعلام کرد که هیچکدام از مقالات ارسالی حائز رتبه اول و دوم نشده‌اند و تنها یک مقاله به عنوان رتبه سوم معرفی می‌شود.
با توجه به اعلام کمیته علمی کنفرانس روابط عمومی و صنعت و میانگین امتیازات کسب شده، مقاله «نقش روابط‌عمومی در برندینگ شرکت‌های ارائه دهنده خدمات لجستیک طرف سوم (۳PL) در صنعت» نوشته سمیه طیبی رتبه سوم را کسب کرده است.
بدین ترتیب با توجه به آنکه مقاله‌ای واجد شرایط و استانداردهای علمی لازم به عنوان رتبه اول و دوم شناخته نشده است، مقاله سوم در این کنفرانس ارائه خواهد شد.
بیانیه هیئت داوران نیز در روز کنفرانس توسط رئیس کمیته علمی قرائت خواهد شد.

نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع اصلی «روابط‌عمومی صنعت در ایران؛ تجربه‌ها و روندها» یکم مردادماه برگزار خواهد شد.
گفتنی است سیدغلامرضا کاظمی‌دینان ریاست شورای سیاست‌گذاری و بهنام تقی‌پور دبیری نهمین دوره کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» را برعهده دارند. منصور ساعی رئیس کمیته علمی این کنفرانس و احمد یحیایی‌ایله‌ای، مجتبی نظری، سیاوش صلواتیان، مریم سلیمی و علی جعفری اعضای کمیته علمی را تشکیل می‌دهند.
علاقمندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این کنفرانس می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۲۱۱ تماس و یا به سایت http://prconference.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=6225

    ثبت دیدگاه