16
دهمین هفته ملی روابط‌عمومی

اروند خاستگاه روابط‌عمومی ایران

  • کد خبر : 5217
اروند خاستگاه روابط‌عمومی ایران
مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نخستین همایش روابط‌عمومی برتر منطقه آزاد اروند؛ با شعار «اروند خاستگاه روابط‌عمومی ایران»، خبر داد.

به گزارش ما آنلاین، حیدر جعفری ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط‌عمومی، اظهار کرد: امروز ارتباطات حرف اول را در معرفی سازمان ها و نهادها را می زنند و روابط‌عمومی‌ها نیز نقش شفاف‌سازی عملکرد سازمان متبوع خویش را برعهده دارند.

جعفری، برپایی همایش روابط‌عمومی برتر را گامی در راستای توانمند سازی این واحدهای اثر گذار دانست و گفت: این همایش با موضوعات روابط عمومی الکترونیک، توسعه شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی، آموزش، تولید محتوا و اطلاع‌رسانی اپیدمی کرونا و با حضور اساتید این فن؛ احمد یحیایی ایله‌ای و سیدفضل الدین موسوی نویسنده و مدرس ارتباطات و خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران؛ جهت ارزیابی روابط‌عمومی‌های منطقه، برگزار می‌شود.

وی، روابط‌عمومی نفت در آبادان را به نوعی نخستین نهاد رسمی روابط‌عمومی در کشور دانست و بیان کرد: با توجه به پیشینه این اداره مهم در منطقه، تلاش خواهیم کرد تا با اطلاع‌رسانی دقیق، اقناع و ترغیب و توسعه مشارکت؛ نقش روابط‌عمومی سازمان منطقه آزاد اروند را در راستای اهداف کلان این نهاد به درستی ایفا کنیم.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=5217
  • منبع : فرینا

ثبت دیدگاه