10

آغاز نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

  • کد خبر : 6298
آغاز نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت
نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع «روابط‌عمومی صنعت در ایران، تجربه‌ها و روندها» صبح شنبه یکم مرداد در محل هتل المپیک تهران با حضور مدیران، کارشناسان و علاقه‌مندان به حوزه ارتباطات، روابط عمومی و صنعت آغاز شد.

به گزارش ما آنلاین، در نهمین دوره این رویداد موضوعاتی همچون «روابط‌عمومی و تعالی صنعت، روابط‌عمومی، نشاط و سلامت سازمان‌های صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و تعلق سازمانی کارکنان، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت هویت برند سازمان، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری سازمان‌ها در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری اجتماعی در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت مسائل و مخاطرات صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و سرمایه اجتماعی، روابط‌عمومی صنعت و مسئولیت اجتماعی» با توجه به شرایط و نیازهای روز جامعه صنعتی و روابط‌عمومی کشور، به عنوان محورهای اصلی انتخاب شده‌اند.

در این دوره کنفرانس که برنامه آن در ادامه آورده شده است پس از اعلام خیر مقدم به میهمانان، بیانیه کمیته علمی توسط رئیس کمیته علمی قرائت شد.

در این دوره کنفرانس چهار مقاله ارائه خواهند شد و پس از هر ارائه هیئت رئیسه جمع‌بندی‌ای از مقاله انجام خواهند داد.

از مهمترین بخشهای این کنفرانس، برگزاری پنل تخصصی با موضوع «چالشهای روابط عمومی در کسب و کارهای مبتنی بر اعتماد مخاطب» است.

مراسم تقدیر از سال‌ها تلاش علمی و اجرایی دکتر مهدخت بروجردی نیز پایان بخش این کنفرانس خواهد بود.

لازم به ذکر به تمامی شرکت کنندگان در این مراسم گواهی دو زبانه، حضور در این کنفرانس از طرف باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران اهدا خواهد شد.

برای دریافت برنامه این کنفرانس روی این لینک کلیک کنید. Barnamehصنعت

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=6298

    ثبت دیدگاه