4

یافته‌های علوم شناختی، اثربخشی را در رسانه پیچیده‌تر از گذشته کرده است

  • کد خبر : 3007
  • 13 اسفند 1397 - 10:59
یافته‌های علوم شناختی، اثربخشی را در رسانه پیچیده‌تر از گذشته کرده است
یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران هر رسانه این است که تا چه اندازه بر مخاطب خود اثر می‌گذارند.

به گزارش ما آنلاین، رسانه به دنبال این است که به نوعی در قالب پیام‌های مستقیم و غیر مستقیم بر مخاطب اثر بگذارد و او را حفظ کند. وجود هر رسانه به وجود مخاطب بستگی دارد و مرگ یک رسانه زمانی است که مخاطبش را از دست می‌دهد. بنابراین بقای رسانه‌ها به اثرگذاری آن‌ها بستگی دارد. وقتی فرآیند اثرگذاری رسانه‌ها را از ۱۰۰ سال پیش به این طرف بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم رسانه‌ها در بدو پیدایش، بیشترین اثرگذاری را داشته‌اند و هر چه جلوتر آمده‌ایم، قدرت انتخاب مخاطب و بلوغ و عاقل‌تر شدن او از تاثیر رسانه‌ها کاسته است.

لینک کوتاه : https://maonline.ir/?p=3007
  • نویسنده : اسماعیل سعدی‌پور
  • ارسال توسط :
  • منبع : ماهنامه مدیریت ارتباطات
  • 48 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای یافته‌های علوم شناختی، اثربخشی را در رسانه پیچیده‌تر از گذشته کرده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.