به گزارش ما آنلاین، این استاد دانشگاه در یادداشت خود ضمن توضیح اینکه ؛اگر قرار است مخاطبمان را در میان حجم انبوه پیامهایی که مقابلش هستند به خود جلب کنیم، باید شیوهای را برای ساخت بیلبورد انتخاب کنیم که پیام را در یک نگاه به او برساند اضافه می کند: بیلبورد ما نباید زیاد شلوغ باشد و استفاده از فضاهای خالی گاهی اوقات بیشتر از گنجاندن حجم زیادی از محتوا به ما کمک میکند. تبلیغ ما باید یک نقطه کانونی داشته باشد که بیشترین توجه را از مخاطب به خود معطوف کند.
وی در یادداشت خود توضیحاتی مبنی بر اهمیت انتخاب مکان مناسب در تبلیغات محیطی وتوجه به اینکه در چه منطقهای از بیلبورد استفاده میکنیم، چرا در بعضی مناطق مخاطب وقت بیشتری برای توجه به بیلبورد دارد و یا برعکس و… ارایه کرده است.
متن کامل این یادداشت در نخستین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات (خردادماه ۸۹) منتشر شده است.
اساتید، دانشجویان و جامعه دانشگاهی، مدیران ارشد، میانی، فنی و سرپرستان سازمان ها و مؤسسات خصوصی، دولتی، عمومی و تعاونی و فعالان حوزه مدیریت و ارتباطات از جمله مخاطبان این ماهنامه هستند.