13
در نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت بررسی خواهد شد:

هنر روابط‌عمومی در تلطیف چهره صنعت

  • کد خبر : 6211
هنر روابط‌عمومی در تلطیف چهره صنعت
دکتر حمید کارگر در «نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت» به ارائه مقاله‌ای با عنوان « هنر روابط عمومی در تلطیف چهره صنعت» به بررسی رویکردهای توجه به هنر در روابط عمومی صنعتی خواهند پرداخت.

به گزارش ما آنلاین، در خلاصه‌ای از این مقاله آمده:

برقراری ارتباط کارا و مؤثر بین «صنعت» و «افکار عمومی» می‌تواند به رشد و تعالی صنعت در بطن جامعه و ارتباط‌گیری مؤثر با ذی‌نفعان بینجامد و یاری‌رسان صنعت در برابر رقبا باشد.

در شرایطی که برساخت اجتماعی به ‌گونه‌ای است که از صنعت چهره‌ای خشن، ایستا، نامنعطف و بسته ترسیم می‌کند، «روابط عمومی» می‌تواند به تغییر این برساخت کمک کرده و با برقراری پیوند میان هنر و صنعت به تلطیف چهره صنعت در بین مخاطبان دست زند.

این مقاله می‌کوشد با بررسی برخی رویکردهای توجه به هنر در فعالیت روابط عمومی نهادهای صنعتی، زوایای جدیدی در پرداخت هنرمندانه به فعالیت‌های این بخش در مسیر تلطیف چهره صنعت بگشاید.

در این میان توجه به گستره عام هنر، الزام به پیوند میان هنر و صنعت، تلفیق تکنیک و فناوری با زیبایی و معنا، نگاه بومی به هنر ارتباط‌گیری و برخی ویژگی‌های فعالان این بخش مدنظر قرار می‌گیرد.

نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع اصلی «روابط‌عمومی صنعت در ایران؛ تجربه‌ها و روندها» یکم مردادماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این کنفرانس می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۲۱۱ تماس و یا به سایت http://prconference.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=6211
  • منبع : نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

ثبت دیدگاه