10

رئیس مرکز رسانه اتاق ایران منصوب شد

  • کد خبر : 6918
رئیس مرکز رسانه اتاق ایران منصوب شد
با حکم صادر شده از سوی رئیس و دبیر کل اتاق ایران، رئیس مرکز رسانه و ارتباطات این نهاد بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش ما آنلاین، طبق احکام صادر شده از سوی رئیس و دبیر کل اتاق ایران، انتصابات جدیدی در پارلمان بخش خصوصی کشور انجام شد. بر این اساس معاون بین‌الملل اتاق ایران و رئیس مرکز رسانه و ارتباطات این نهاد بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز کردند.

بر اساس حکمی از سوی غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران، امیر آشتیانی‌عراقی به عنوان رئیس مرکز رسانه و ارتباطات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران معرفی شد. همچنین مجتبی مدرس‌زاده دبیرکل اتاق ایران طی حکمی علیرضا یاوری را به عنوان معاون امور بین‌الملل در این اتاق منصوب کرد.

توسعه ارتباطات با ابزارهای جدید

مراسم تکریم و معارفه‌ مدیر روابط عمومی اتاق ایران با حضور حسین سلاح‌ورزی، نا‌یب‌‎رئیس اتاق ایران و مجتبی مدرس‌زاده دبیرکل این اتاق برگزار شد.

حسین سلاح‌ورزی ضمن تقدیر از زحمات مسعود چیذری که سرپرستی روابط عمومی را برعهده داشت، اظهار کرد: امیدواریم این تغییرات با تاکید بر اصل تحول در اتاق ایران بتواند شرایط بخش خصوصی را در حوزه ارتباطات به نحو مطلوبی پیش ببرد. همچنین امیدواریم در این دوره شرایط کار موفق با ابزارهای جدید برای همه همکاران در مرکز رسانه و ارتباطات فراهم شود.

مجتبی مدرس‌زاده دبیرکل اتاق ایران نیز در این نشست از جایگاه اتاق به عنوان محور توسعه کشور سخن گفت و روابط عمومی را دارای مهمترین نقش در راستای ماموریت‌های اتاق ایران دانست.

در این نشست امیر آشتیانی‌عراقی نیز از برنامه‌ها و اهداف خود در دوره جدید فعالیت‌های مرکز رسانه و ارتباطات گفت. او اظهار امیدواری کرد که با کار جمعی و حمایت سایر ارکان اتاق امکان توسعه فعالیت‌ها در این بخش فراهم شود.

امیر آشتیانی‌عراقی، رئیس مرکز رسانه و ارتباطات اتاق بازرگانی

بنا بر این گزارش، طی هفته گذشته در احکام جداگانه‌ای سماء فرخنده نژاد به عنوان دبیر اتاق بازرگانی و صنعت اکو و احمد میرمحدصادقی به عنوان مدیر اداری و منابع انسانی اتاق ایران منصوب شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=6918

    ثبت دیدگاه