14
با حکم رئیس پژوهشگاه؛

حسین حسنی رئیس پژوهشکده ارتباطات شد

  • کد خبر : 5561
حسین حسنی رئیس پژوهشکده ارتباطات شد
حسین حسنی، عضو هیأت علمی پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با حکم رئیس پژوهشگاه به عنوان رئیس پژوهشکده ارتباطات معرفی شد.

به گزارش ما آنلاین، آیین تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه، سه‌شنبه سوم خرداد ۱۴۰۱ با حضور رئیس پژوهشگاه، استادان و صاحبنظران ارتباطات در تالار شهید آوینی پژوهشگاه برگزار شد.

قاسم زائری در حکم حسنی، تعیین اولویت‌های جدید پژوهشکده براساس چالش‌ها و فرصت‌های فضای مجازی و فناوری‌های نوین ارتباطی برای نظام سیاستگذاری و مدیریت فرهنگی کشور را خواستار شده است.

بازسازی ساختار گروه‌های پژوهشی پژوهشکده متناسب با نیازها و مأموریت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و برنامه تحولی وزیر، حاضربودن در مناقشات رسانه‌ای و ارتباطی کشور و کمک به مرجعیت‌یابی پژوهشگاه از طریق تدوین گزارش‌های راهبردی و سیاستی، بهره‌گیری از اساتید و پژوهشگران جوان حوزه ارتباطات و رسانه در شورای علمی پژوهشکده، رویکرد تعاملی با دیگر پژوهشکده‌ها و استفاده از ظرفیت آنها برای تعریف طرح‌های پژوهشی مشترک و اجرای رویدادهای ملی از دیگر انتظارات مطرح‌شده در حکم رئیس پژوهشکده ارتباطات است.

همچنین تهمیدات لازم برای حضور فعال‌تر اعضای هیأت علمی در فضای دانشگاهی و عمومی و رسانه‌ای به‌منظور بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی آنها و پیگیری بهینه امور اعضای هیأت علمی و پیشبرد طرح‌های پژوهشی و مشارکت در شوراهای پژوهشگاه از دیگر موارد خواسته‌شده از رئیس جدید پژوهشکده ارتباطات است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=5561
  • منبع : روابط‌عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

ثبت دیدگاه