3

توسعه شهری با روابط‌عمومی الکترونیک

  • کد خبر : 5677
  • 10 خرداد 1401 - 12:28
توسعه شهری با روابط‌عمومی الکترونیک
امروزه تحولات با سرعت فزاینده ادامه خواهد یافت و سازگاری مدیران سنتی موج دوم و روابط‌عمومی‌های آن با محیط جدیدمشکل خواهند داشت. گذر از عصر صنعتی ملی به عصر دیجیتالی جهانی مستلزم این است که غیر از متخصصان فنی، دیگراننیز بتوانند به تحولات مدیریت جدید و مهارت‌های ارتباطات و رهبری کمک کنند، از این رو مهمترین نقش رهبران و مسئولان روابط‌عمومی‌ها، تبیین تاثیر فنآوری‌های جدید بر نهادها و سازمان‌هاست.
به گزارش ما آنلاین، لیلا فتح‌آبادی در هفتمین کنفرانس بین المللی دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران به ارائه مقاله‌ای با عنوان «توسعه شهری با روابط‌عمومی الکترونیک» پرداخته که در ادامه بخشی آن آمده است:
امروزه تحولات با سرعت فزاینده ادامه خواهد یافت و سازگاری مدیران سنتی موج دوم و روابط‌عمومی‌های آن با محیط جدیدمشکل خواهند داشت. گذر از عصر صنعتی ملی به عصر دیجیتالی جهانی مستلزم این است که غیر از متخصصان فنی، دیگراننیز بتوانند به تحولات مدیریت جدید و مهارت‌های ارتباطات و رهبری کمک کنند، از این رو مهمترین نقش رهبران و مسئولان روابط‌عمومی‌ها، تبیین تاثیر فنآوری‌های جدید بر نهادها و سازمان‌هاست.
رهبران سازمان‌ها نه تنها باید واقعیت فنآوری‌های جدیدرا درک کنند و آگاهی مناسبی از آن داشته باشند، بلکه باید محدودیت‌های خود را بشناسند. فنآوری‌های جدید این امکان رافراهم می نماید که کارکنان روابط‌عمومی در هر جایی که هستند، بر اساس سازمان خود کار کنند. روابط‌عمومی الکترونیک،روش به کار گرفتن فن آوری جدید ارتباطی و رسانه‌های نوین اطلاع رسانی برای ارایه خدمات منطبق بر خواسته و نیازهای مخاطبان به طور لحظه ای به منظور تحقق بخشیدن به هدف‌های روابط‌عمومی است.
راه اندازی روابط‌عمومی الکترونیک رسیدن به زمانی است که بتوان تمام خدمات یک سازمان را به طور شبانه روزی و بدون نیاز به مراجعه فیزیکی مخاطبان آن سازمان و تنها با اتصال به پایگاه‌های الکترونیکی آن نهاد انجام داد. در دنیای امروز که به عصر ارتباطات معروف گشته و تغییرات و نوآوری‌های تکنولوژیکی، ارتباطات و اطلاعرسانی و ارائه خدمات سرعت بالایی پیدا کرده، کشورها و سازمانهایی موفقاند که همسو وهمپای تغییرات محیطی حضوری قدرتمند و موثر در این چرخه داشته باشند و با شناخت مخاطبان، سیاست‌های القایی خودشان را بر روی آنها گسترش دهند و این مقدور نخواهد بود مگر اینکه یک تعریف مجدد از روابط‌عمومی و کارکردهای آنداشته باشیم.
هدف پژوهش حاضر توسعه شهری با روابط‌عمومی الکترونیک با روش توصیفی- تحلیلی می باشد. نتایج نشان میدهد روابط‌عمومی در جوامع اطلاعات آینده نقش مهمی در امر اطلاع رسانی بهینه، ارائه سرویسها و خدمات به تک تک افرادجامعه خواهد داشت. ویژگی‌های خاص روابط‌عمومی دیجیتال سبب تسهیل دسترسی شهروندان و مخاطبان به اطلاعات وخدمات مورد نیاز و کاهش هزینه‌ها خواهد شد.
برای مطالعه فایل کامل این مقاله می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.
انتهای پیام
لینک کوتاه : https://maonline.ir/?p=5677
  • نویسنده : لیلا فتح آبادی
  • ارسال توسط :
  • منبع : هفتمین کنفرانس بین المللی دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران
  • 36 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.