7

اعلام جزئیاتی از نحوه ارسال مقالات به کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت»

  • کد خبر : 6025
اعلام جزئیاتی از نحوه ارسال مقالات به کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت»
تا پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» دو هفته باقی مانده است.

به گزارش ما آنلاین، کارشناسان، علاقه‌مندان و پژوهشگرانی که در نظر دارند تا مقالات خود با موضوعاتی که برای این دوره کنفرانس مشخص شده ارسال کنند، می‌توانند تا تاریخ ۱۰تیرماه ۱۴۰۱، نسبت به ارسال اصل مقاله به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.

مقالات باید به صورت فایل word همراه با مشخصات کامل نویسنده یا نویسندگان شامل نام، نام‌خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، شماره تماس و دیگر راه‌های ارتباطی‌ به ایمیل این دبیرخانه ارسال شود. پس از دریافت هریک از مقالات پیامی از طریق ایمیل کنفرانس برای شما ارسال خواهد شد و به این ترتیب می‌توانید نسبت به دریافت مقالات توسط دبیرخانه اطمینان حاصل کنید.

درصورتیکه مقاله‌ای بعد از تاریخ تعیین شده به دبیرخانه ارسال شود، مورد ارزیابی و داوری کمیته علمی قرار نخواهد گرفت.

در نهمین دوره کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» که یکم مردادماه ۱۴۰۱ در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان ریاست شورای سیاست‌گذاری و بهنام تقی‌پور دبیری این رویداد را برعهده دارند.

موضوعات نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» که با توجه به شرایط و نیازهای روز جامعه صنعتی و روابط‌عمومی کشور انتخاب شده‌اند، بدین شرح است: «روابط‌عمومی و تعالی صنعت، روابط‌عمومی، نشاط و سلامت سازمان‌های صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و تعلق سازمانی کارکنان، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت هویت برند سازمان، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری سازمان‌ها در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری اجتماعی در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت مسائل و مخاطرات صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و سرمایه اجتماعی، روابط‌عمومی صنعت و مسئولیت اجتماعی».

احمد یحیایی‌ایله‌ای، مجتبی نظری، سیاوش صلواتیان، مریم سلیمی و علی جعفری اعضای کمیته علمی نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» را تشکیل می‌دهند و منصور ساعی نیز ریاست این کمیته را برعهده خواهد داشت.

علاقمندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این کنفرانس و ارسال مقالات با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۲۱۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=6025
  • منبع : دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

ثبت دیدگاه