4

آینده رسانه‌های چاپی از نگاه دکتر یونس شکرخواه

  • کد خبر : 3044
  • 13 اسفند 1397 - 11:51
آینده رسانه‌های چاپی از نگاه دکتر یونس شکرخواه
یکی از دلایل عدم استقبال از رسانه‌های آنلاین این است که ما در ایران قانونی برای رسانه‌های آنلاین نداریم. باید قانونی در این حوزه بنویسیم. عامل تخصص برای راه‌اندازی نشریه آنلاین به نظر زیاد مهم و اساسی نمی‌آید چراکه مهارت‌های لازم را خیلی سریع می‌توان آموزش داد.

به گزارش ما آنلاین، ما در کشور ما اینگونه جا افتاده است که حتما یک چهره کلیدی باید در رأس کار باشد که مانند سپر، عمل کند. وب‌سایت‌ها برای یافتن چنین چهره‌هایی مشکل دارند. در ایران وب‌سایت‌های سیاسی که بی‌باک‌ترین وب‌سایت‌ها هستند و رشد زیادی هم داشته‌اند، چنین شخصی را در رأس کار خود دارند.

در آینده احتمال بسیاری وجود دارد که استقبال از نسخه چاپی #رسانه‌ها بسیار کم‌تر شود. ببینید آب زیرکاه رفته است. این فرش یک دفعه از زیر پای #روزنامه‌ها بیرون کشیده خواهد شد. وقتی فعالان حوزه آگهی‌ها با #فضای_وب بیشتر آشنا شوند، آب آن کومه را می‌برد. الان فضای وب از فضای #چاپ، انرژی می‌گیرد و آن را به ضعف می‌اندازد اما چرا آن‌ها همچنان فعالیت می‌کنند؟ دو علت دارد: یکی اینکه سازمان آگهی‌ها همچنان پشتشان است و هنوز آگهی‌دهنده فضای چاپی را ترجیح می‌دهد و دوم اینکه مشروعیت #لوگوی یک روزنامه هنوز در ایران خیلی مهم است. موتور پیش‌برنده، همان لوگوست…

لینک کوتاه : https://maonline.ir/?p=3044
  • ارسال توسط :
  • منبع : ماهنامه_مدیریت_ارتباطات، شماره ۲۶
  • 53 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آینده رسانه‌های چاپی از نگاه دکتر یونس شکرخواه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.