12

آغاز دهمین هفته روابط‌عمومی گرامی باد

  • کد خبر : 5017
آغاز دهمین هفته روابط‌عمومی گرامی باد
رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز دهمین هفته روابط‌عمومی، بیان کرد: توجه و اهمیت بخشیدن به روابط‌عمومی می‌تواند زندگی اجتماعی ما را رونق ببخشد و سازمان‌ها و جامعه را به توسعه‌ی پایدار برساند.

به گزارش ما آنلاین، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان در ادامه اظهار کرد: بی‌شک، رسیدن به قله‌های پیشرفت و دستیابی به اهداف بلندمدت آسان نیست و نیازمند ایجاد ساختار و بسترهای مناسب است از این رو خودباوری، ارتقای سطح دانش، تفکر مثبت و استدلال به همراه خلاقیت در تمامی عرصه‌ها، نیل به اهداف را هموارتر خواهد کرد.

او ادامه داد: هفته روابط‌عمومی که امسال از ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، به همت و تلاش اساتید، فعالان و مدیران این حوزه پایه‌گذاری شده تا تاکیدی باشد بر اهمیت نقش روابط‌عمومی در پیشبرد اهداف کلان کشوری و در مقیاس کوچکتر در سازمان‌ها و نهادها. درواقع همانطور که همیشه گفته می‌شود، روابط‌عمومیِ یک سازمان تفکر استراتژیکی آن سازمان است که دریچه سازمان را به سمت جامعه می‌گشاید.

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با اشاره به اینکه “ما اهالی روابط‌عمومی می‌توانیم توسعه‌ پایدار را حمایت کرده و به پیش ببریم” گفت: روابط‌عمومی همانند یک فرمانده‌ است بنابر این باید قدر خود را بداند و جایگاه خودش را بشناسد. روابط‌عمومی‌ها سازمان را مدیریت می‌کنند و اگر سازمانی به روابط‌عمومی اهمیت بدهد مدیریت می‌تواند بدون کمترین خسارت به اهداف سازمان دست پیدا کند.

کاظمی‌دینان در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اینکه “توسعه علم روابط‌عمومی در ایران جریانی رو به رشد دارد” بیان کرد: تاکنون علم ارتباطات و حوزه تخصصی روابط‌عمومی مسیر پر فراز و نشینی را طی کرده است اما باید مجددا تاکید کرد روابط‌عمومی ضروری‌ترین بخش سازمان و جامعه است و به این نکته در انتخاب شعار و عناوین دهمین هفته روابط‌عمومی توجه ویژه شد. بر این اساس هفته روابط‌عمومی سال ۱۴۰۱ با رویکرد آشنایی مردم و مدیران ارشد با کارکردهای روابط‌عمومی در کاهش مشکلات سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی و تاکید بر راه‌گشا بودن آن شعار خود را بیت شعری از غزلیات حافظ برگزید.

«چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان / تو همچو باد بهاری گره‌گشا می‌باش»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=5017

    ثبت دیدگاه