10

وقتی سیاستمداران در ازای دریافت نشریه، پول پرداخت کردند…

  • کد خبر : 2822
وقتی سیاستمداران در ازای دریافت نشریه، پول پرداخت کردند…
غرفه ماهنامه مدیریت ارتباطات در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پس از آنکه ابتکار ماهنامه مدیریت ارتباطات که بر اساس آن بازدیدکنندگان این غرفه بر روی یک برگه سفید برداشت و تعریف خود از مدیریت ارتباطات را نوشته و با نوشته خود عکس یادگاری می گیرند، مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت، طی دو روز گذشته موضوع دیگری نیز در خصوص این ماهنامه در نمایشگاه مطبوعات دهان به دهان می‌چرخید.

به گزارش ما آنلاین، موضوع جدید به این مسأله بر می‌گردد که در بازدید مسؤولان از نمایشگاه مطبوعات، در ازای هدیه پنج شماره از ماهنامه مدیریت ارتباطات به آنها، از این افراد خواسته شد تا شماره جدید ماهنامه را نقداً خریداری کنند تا از این طریق مسؤولان اعلام کنند که به اقتصاد مطبوعات و حمایت مادی و معنوی رسانه‌ها توجه ویژه‌ای دارند. البته این پیشنهاد بسیار مورد استقبال مسؤولان و سیاستمداران بازدیدکننده از غرفه ماهنامه مدیریت ارتباطات قرار گرفت و لبخند و دست به جیب شدن آنها پس از این پیشنهاد، حاکی از رضایت آنها از این طرح بود.
غلامحسین الهام، مشاور حقوقی رئیس‌جمهور، علی زارعی نجفدری، مشاور رئیس‌جمهور و دبیرکل اجلاس بین‌المللی ناشران جهان اسلام، علی‌اکبر اشعری، مشاور رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، رسول منتجب‌نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی، حمید بقایی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، علیرضا کریمی، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رسول بابایی، مدیرمسؤول روزنامه تهران امروز از جمله افرادی بودند که این پیشنهاد را عملی ساختند.

 

گزارش تصویری اینجا  

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=2822

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.