12

اولین شماره ماهنامه تخصصی مدیریت ارتباطات منتشر می شود

  • کد خبر : 2349
اولین شماره ماهنامه تخصصی مدیریت ارتباطات منتشر می شود
مدیر مسئول اولین ماهنامه تخصصی مدیریت ارتباطات، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا، گفت: به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی اولین شماره ماهنامه تخصصی مدیریت ارتباطات منتشر می شود.

به گزارش ما آنلاین، “امیر عباس تقی پور” هدف از انتشار این ماهنامه را توسعه و ترویج دانش مدیریت ارتباطات، معرفی آخرین دستاوردها و تجارب موفق در این حوزه و هم افزایی و توسعه تعاملات حرفه ای میان نخبگان و فعالان حوزه مدیریت ارتباطات عنوان کرد.
وی در توضیح مدیریت ارتباطات گفت: مدیریت ارتباطات برنامه ریزی نظام بندی برای تحقق اهداف سازمانی با استفاده از تکنیک ها، ابزار و امکاناتی است که دانش، هنر و فن ارتباطات در اختیار مدیران قرار می دهد.
تقی پور گفت: یک مدیر تا ۸۰ درصد وقت خود را در سازمان صرف ارتباطات می کند، اما بهره وری سازمان به اندازه تلاش مدیران نیست که یکی از این عوامل عدم توفیق مدیران در مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی است.
وی افزود: خیلی از مدیران چون قادر نیستند به هنگام تصمیم سازی و تصمیم گیری ارتباط مناسبی با اجزای مختلف سازمان برقرار کنند معمولا بسیاری از برنامه های آنها ناکام می ماند.
تقی پور ادامه داد: بنابراین ما با انتشار این ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع رسانی به کمک مدیران سازمانی رفته تا آنها را در امر مدیریت یاری رسانیم.
مدیر مسئول اولین ماهنامه تخصصی مدیریت ارتباطات،”مدیریت ارتباطات سیاسی”، “مدیریت ارتباطات اجتماعی”، “مدیریت ارتباطات اقتصادی”، “ارتباطات و فناوری”، “فرهنگ ” و “مدیریت” را از موضوعاتی خواند که در این ماهنامه بررسی می شود.
تقی پور با اشاره به بحث “نگاه به آینده” که در ماهنامه مدیریت ارتباطات به آن پرداخته می شود، گفت: این ماهنامه احتمالا اولین نشریه کشور است که به موضوع آینده پژوهی می پردازد.
اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات – ITU – از قدیمی‌ترین سازمان‌های بین‌المللی است که در سال ۱۸۶۵ فعالیت خود را آغاز کرد.
بر اساس بیانیه اجلاس سران جامعه اطلاعاتی (WSIS)، اتحادیه بین المللی مخابرات، ۲۷اردیبهشت هر سال براساس مصوبه‌ مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی جامعه اطلاعاتی (ارتباطات) انتخاب شده است.

لینک کوتاه : https://cmmagazine.ir/?p=2349

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه